CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


"Setiap Lebaran Selalu Menyaksikan Cerita Menarik Dan Unik ,Untuk Hati Yang Mahu Menerima Kebenaran"

Thursday, June 12, 2008

Tentang Tarikh Lahir Anda !!


Adakah anda ingin tahu apakah yang berlaku, berapa lama sudah anda dilahirkan dan pelbagai lagi maklumat yang anda boleh dapat berkaitan dengan tarikh lahir anda?

Di sini saya ingin berkongsi satu laman web yang akan memberikan butiran-butiran yang berkaitan dengan tarikh lahir anda. Dalam banyak-banyak itu, saya lebih suka dengan berapa lama saya sudah hidup di dunia ini. :d

Nie link dia: http://www.paulsadowski.org/BirthDay.asp

Dan bolehkah anda teka berapakah umur saya berdasarkan bilangan saat ini?

728,507,950 saat!!


Menurut website tersebut, saya berusia 728,507,950 saat. Jadi, cuba teka berapakah umur saya dalam tahun ini . . . :p


Segala fakta adalah hasil kajian oleh mereka yang expert dalam bidang ini.Mungkin banyak persamaan dan tidak.

1 comments:

Mr Naim said...

Poplar, the Uncertainty

this is my character...I don't know rather it's true or not..by some of it,I'm admit it..

Looks very decorative, no self-confident behaviour, only courageous if necessary, needs goodwill and pleasant surroundings, very choosy, often lonely, great animosity, artistic nature, good organiser, tends to philosophy, reliable in any situation, takes partnership serious.