CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


"Setiap Lebaran Selalu Menyaksikan Cerita Menarik Dan Unik ,Untuk Hati Yang Mahu Menerima Kebenaran"

Friday, July 3, 2009

Perlukah Evolusi 3??

Alhamdulilah...everthing seem ok now.Mr Ben,dah mula start "langkah baru" dalam chapter yang baru.Yup!!dalam keadaan "jiwa kacau" aku semakin yakin pertunjuk dan hikmah disebalik kejadin.Thanks boo what semua kawan2 yang banyak bagi nasihat dan support disaat-saat getir ini.I'M BACK!!!Aku dah mula melakukan aktiviti seperti biasa.Sometimes,masuk angin jugak!!yupss...selagi mana kita punyai hati dan perasaan,rasa kecewa dan sedih tidak boleh lari..mungkin aku boleh isi dengan sesuatu perkara yang lebih berfaedah,dari duduk termenung mengenang nasib??Hurmmm sometimes terfikir jugak nak sambung buat Master..tp itulah $$ kena pikir panjang dulu,dan effect sampingan especially dengan position job aku sekarang.So dalam time macam ini,mungkin ada suggestion dari kawan2 cari "pengganti"??hurmmmm secara terus terang,ia sesuatu yang cukup complete dan memerlukan langkah lebih berhati-hati. Sometimes aku bertanya "kapan,imbalan istimewa dengan apa yang aku hadapi hari ini akan diturunkan?",dan "imbalan buat mereka yang melakukan kerosakan dan kezaliman ditunjukkan?"Perlukah evolusi 3?hurmm tak perlu rasanyer kot.Just maintain&focus target yang sedia ada..LA TAHZAN!!Jangan bersedih!!Terima kasih buat kawan2,yang bagi gift buku ini buat aku.Mohon doa dari kalian,agar aku lebih "tabah" dan "kuat" untuk hari-hari yang mendatang.Mohon maaf dan terima kasih bagi teman2 yang mengundang saya ke Majlis perkahwinan anda,yang secara jujurnya tidak dapat aku raikan bersama.Hanya doa,dan ucapan selamat bisa aku sampaikan buat kalian.Terima kasih buat semua(Kawan2,relative,family) yang membantu,dan keperihatinan diberikan.

5 comments:

YaNa_aLoNg said...

~yeyeyeee ben da recover even blom fully recover but still you hve guts to say sumtin in ur blog..dats my fren!!nnti kita hangout wokeyss...kita lepak mkn nasi lemak kg baru. soh along blnja hahahha..caiyok2 ben..gambate!!!~

d_zul99 said...

kekekeke, bagus aku tgk ko dah ok.

Mr Naim said...

Thank u to all my friends.Nanti kita mintak along open table nasik lemak kampung baru.....hihihi.

Anonymous said...

Semoga dipermudahkan segala urusanmu dan redhalah dgn segala ketentuanNya..Bila kita ditimpa musibah, muhasabbah kan diri kepadaNya dan bertafakkkur..apa kesalahan kita padaNya..Dia lebeh mengetahui segalanya..jgn hanya dikala ditimpa masalah kita mohon padaNya dan bila kita dah kembali tenang kita mula lupa padaNya..bykkan activekan diri dgn program kerohanian utk mendekatkan diri kita pada Allah swt..
I know u can do it..insyaAllah..

Anonymous said...

Good!!! Gtu dunk naim, kamu pasti bisa jadi kuat, hihihi. Tak usa kwatir naim, aan yakin Allah pasti akan membalas dengan seadil2nya. Hari yang indah itu akan km dapatkan bersama wanita yang terbaik yang dipilihkan oleh Allah.:)
Keep spirit!!!