CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »


"Setiap Lebaran Selalu Menyaksikan Cerita Menarik Dan Unik ,Untuk Hati Yang Mahu Menerima Kebenaran"

Thursday, December 31, 2009

Welcome 2010



Dalam beberapa jam sahaja lagi detik-detik,Jam 12 tgh malam akan menandakan bermula tahun baru 2010.Secara tidak langsung,usia aku juga bakal bertambah juga.Dalam detik-detik melangkah tahun 2010,terpalit aku utk melihat kembali jejak-jejak yang telah dilalui sepanjang 2009.Rintitan peristiwa di catatkan dalam sejarah hidup aku yang pastinya,inilah tahun yang cukup getir bagi diriku.Rasanya tidak perlu diceritakan lagi.Apa yang pasti kehidupan perlu diteruskan.Walaupun saat getir pada pertengahan tahun 2009,bukanlah suatu alasan untuk mematahkan semangat juang hidupku dalam menjadikan diri ini success dalam apa jua impian yang masih jauh disana.Buat teman2 seperjuanganku dan keluarga,terima kasih kerana banyak membantu,dan memberi dorongan disaat semangat juangku lumpuh..Bagi teman2 yang mendirikan "MASJID",tahniah aku ucapkan.Semoga kalian semua memperolehi kebahagian dalam kehidupan sebagai suami-isteri.Tahun ini juga,aku kenali tahun cukup "Busy" buat diriku,dimana aku banyak menyibukkan diri aku dalam urusan perkerjaan sehingga lewat malam.Apapun,semakin banyak aku belajar perkara dalam erti sebuah kehidupan,semakin terasa bertapa kerdilnya aku disisi Tuhan.

Insyaallah tahun 2010 ini aku akan berusaha perbaiki kekurangan dan kelemahan yang ada.,terutama sifat "PANAS BARAN".Yang paling penting,aku nak kurangkan sikit "BERAT BADAN" yang semakin bertambah.Aku juga nak tambah lagi pengetahuan dan skill dalam bidang komunikasi especially dalam xDSL technology.After this boleh create product yang baik utk pengguna2 kat luar sana.Aku doakan semoga tahun 2010,rezekiku bertambah baik dan memperoleh imbalan yang baik dari Allah.

Semoga para penggerak dakwah Islamiyyah dapat merencanakan sesuatu yang lebih baik tahun hadapan demi agama Islam kita yang tercinta. Semoga pemimpin negara terutamanya negara2 Islam mendapat ilham dan petunjuk dari Allah untuk menguruskan negara dengan lebih baik. Akhir kata, cintailah kedamaian dan sifat bertoleransi sesama manusia. Jauhilah permusuhan dan persengketaan yang tak memberi erti kepada kita semua. Wallaahua’lam.

0 comments: